[linux-sohbet] Re: Qsim=20benzerli=F0i?=

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 10:17:40 EST

    > Yuksel Bey,
    Merhaba Cem bey ve saz arkadaslarim ;)

    > Mesele sitenin kapatilmasi degil windows adi altinda urun cikarilip
    > cikarilamayacagi. Eger isterseniz onune binlerce kufur ekleyip bir
    > domain alin kimse kapatamaz. Oyle olsaydi bi delikanli cikip
    > El-Kaide'nin sitesini kapatabilirdi. Yani mesel site kapamak filan degil
    > ticari marka yaratip urun satmak.
    Bir dava acmak herseyi yeterince aydinlatmaz. Esas onemli olan kazanilip
    kazanilamayacagidir. MikeRoweSoft & microsoft benzerligi bu davadan Mike'in
    galip cikacagini dusunduruyor bana. Diger taraftan siz dediniz ki yun corap
    diye bir corap markasi olamaz. benim "muhasebeci" adina sahip GPL muhasebe
    programim var. Simdi ben bu ismi programimda kullanamazmiyim. Birde ben bunu
    hicbir yerde tescil falan etmedim. simdi bir akilli kalksa bu ismi kendine
    marka yapip tescil ettirirse, ben 6 aylik programimin adini degistirmek
    zorunda mi kalicam ??? Site kapattirma olayina gelince. Bazi ulkelerde
    kanunlardaki bosluklar yuzunden internette bir kisitlama yapilamiyor. Ornek
    ulke ismi maalesef veremeyecegim. Fakat yayindaki porno sitelerin cogu bu
    turden kanun bosluklari olan ulkelerden yapiliyor. Bu konuda bildigimi bu.
    Herneyse bu dava ilginc bir dava. Buyuk balik kucuk baligi yer misali, dava
    acacak ama kazanabilecek mi ? MS hayatinin yanlislarini yapmaya basladi.
    elin garibiyle ne ugrasirsin ;-) daha fazla dusman edinmekten baska
    hicbisey kazanamayacak gibime geliyor

    > Cem Kamil Kulekci

    href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">ti
    klayiniz</a>