[linux-sohbet] Re: Qsim=20benzerli=F0i?=

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Wed 21 Jan 2004 - 03:15:45 EST

    Geyik bir yorum ama, MS Windows'un isim hakkini, acaba daha onceki
    "pencere" firmalarindan almis miydi? ;)
    Ya da bundan sonra, bir pimapen sirketine dava acabilir mi, "siz benim
    windows'umun isim hakkini ihlal ediyorsunuz" diye?

    Biraz gulumseme, biraz da beyin jimnastigi icin. Dev sirketlerin kontrol
    edemedigi beyinlere...

    Ozer Tayiz.