[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 19:29:04 EST

    Enver ALTIN <enver.altin@frontsite.com.tr> wrote:

    EA> Merhaba,
    EA>
    EA> Sorunun doğru çözümü bu değil. İdeal çözüm, donanım üreticisinin
    EA> Linux için geliştirdiği sürücüleri Linux kernel içerisine GPL
    EA> lisansı altında eklemesi. Bunu yapmayan şirketin ne donanımını, ne
    EA> sürücüsünü kullanacağız; boykot edeceğiz. Ayrıca e-posta
    EA> bombardımanına tutacağız. İşte o zaman "mecburen" böyle yapacaklar.

     Kesinlikle oyle. Kodu kendileri yazmasa bile kodu yazmaya yetecek kadar
    gerekli bilgiyi sunmalari lazim.

     Bir donanim ureticisinden donanim aldiginizda icinde ne oldugunu
    ogrenebilmeliyim. Kim nerden bilecek benim ekran kartimin benden
    gizli olarak internete girdigim siteleri takip edip kart ureticisine bir
    sekilde yollamadigini ? (tanidik geldi mi ? :)

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin