[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Re: Frame Relay

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 19:23:19 EST

     Konu tekrardan gundeme gelmis gibi gorunuyor, ben daha once de sik sik
    soyledigim gibi

     - Hem genel (baslangic, ileri) hem de ozel (donanim, programlama vs.)
    listelerin bir arada olmasini cok sacma buluyorum.

     Benim baslangic seviyesinde donanim problemim var, nereye aticam
    mailimi ?

     Listeler sadece konulara gore acilmali (ki konunun sonu yok, bir kernel
    listesi acalim dendiginde kim hangi sebeple hayir diyecek) ya da
    birileri oturup da ileri/baslangic ayrimini yaziya dokebilecekse sadece
    ileri/baslangic listesi olmali.

     Tabi boyle bir durumda da baslangic listesi olebilir, ileri listesi
    baslangic listesine donebilir vs. ama madem birden fazla listeye ihtiyac
    duyduk, en azindan bir turun ( ozel ya da genel) sorunlariyla ugrasalim.

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin