[linux-sohbet] Re: [linux-ileri] Re: Frame Relay

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 17:36:08 EST

    > Selamlar..

    Selam,

    > Haklisin, ama bir de onlarin gozunden bak bu konuya..

    cok baktim ama bu benim sorunum degil artik sanirim?

    Biliyorsun bu listelerin ilk ayrilmalari sirasinda buna
    cok karsi cikmistim. Eger boyle ayirim yapilacak ise
    cok fazla miktarda listenin acilmasi gerektigini yoksa
    bir anlami olmayacagini soylemistim. Ki goruyorum ki bir
    anlami yok.

    Insanlar baslangic, network, programlama ... listelerinden
    cevap alamadiklarinda veya hic oralara yollamadan direk
    "yahu simdi bu ileri listesi ise kesin cevaplayacak birileri
    vardir" diye dusunerek buraya yolluyorlar alakasiz seyleri.

    Hos o kadar fazla degil esasen bu gelenler ama bazi sorular
    insani gercekten cileden cikarabiliyor.

    Ki ileri listesine yollanan maillerin belki %20 si sadece
    ileri niteliginde.

    > Nedir ileri ? Diger konular gerimi ? Yoksa geri zekalilar
    > icin mi digerleri (Bu baska birinin yorumuydu). Bir sorunu
    > olan bunun ileri seviye bir sorunmu, baslangic seviyesi bir
    > sorunmu oldugunu nerden bilecek. Ses cikmiyor aletten ?
    > Simdi buna cevap bir driver yaziniz da olabilir, bir mixer
    > calistirip sesi aciniz da... Sizce bu konu hangisine girer:
    > Baslangic mi ? Ileri mi ?

    Acaba linux a yeni baslayan kac kisi ileri listesine uye?
    kac kisi baslangic listesine uye?

    eminim liste listesini alan kisi tutup acaba ileri listesinde neler
    oluyor diye uye oluyordur. sonuc olarak da bir sure sonra sorularinin
    cevaplarini burada bulabilecegini dusunerek buraya soruyor. Hos o tur
    sorulari cevaplayarak biz de hata yapiyoruz ayri mesele ama boyle
    olmamali sanirim.

    > Ben bu iki listenin lagvedilmesinin daha makul olacagini
    > dusunuyorum, yazanlara catmaktansa ...

    ben hepsinin kapatilmasini ve eskisi gibi sadec linux@linux.org.tr
    olmasini tercih ederim.

    Bu sefer ileri ve baslangic i kapatinca ne yapacaksin?

    yerine hangi listeyi acacaksin?

    zaten su liste muhabbetleri bir bitmedi gitti. Sanirim ileri listesine
    baslangic sorularinin sorulmasi bir tek beni rahatsiz etmiyordur?

    Oyle ise ben ozur dilerim.

    Demek ki hersey normal ileri listesine baslangic sorulari sorulabilir
    hatta sohbet edilebilir, programlamaya masaustu sorulari sorulabilir e
    demek heryere hersey sorulabildigine gore o zaman cross-posting filan
    hic sorun degil.

    Benim sordugum bir soruyu 10 tane birden listeye yollamamim hicbir
    sakincasi yok nerden bileyim ben benim sorum hangisine ait?

    Oyle mi?

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin