[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 06:36:35 EST

    Bana gore linux insana bilgisayari gercekten kullandigini hissettiriyor.
    Linuxta ipler elimizde, halbuki ms'de butun ipler gates'in elinde. O ne
    isterse oyle oluyor. 2 senedir linux kullaniyorum. ilk 1 sene oylesine
    gecti, merakimi gidermek icin kurmustum, son 1 yildir hobi olarak program
    yazmaya calisiyorum(http://muhasebeci.sf.net). M$ urunleri kullandigim 7 - 8
    yil ogrendigim tek sey reboot'tur. Pek cok win kullanicisi da daha fazlasini
    ogrenemez. Linux kullanmak bilgisayar kullanicisina gercekten istedigini
    yapabilme ozgurlugu, dizginleri elinde tutmanin tadini tam anlamiyla
    tattiriyor. Linuxta ogrendigim diger birsey de ; Linux'ta olmayan bir sey
    varsa bu kesinlikle kullanicinin eksikligidir. Haa vurdum duymaz insanlar da
    var tabii, bu ne yaa boyle olur mu diyebiliyorlar rahatlikla, linuxun
    harikalar diyari oldugunu anlayamadan soguyorlar penguenimizden. Olsun onlar
    da er yada gec bize katilacaklar. Onlara bilgisayar kullanmanin gercek
    zevkini linux verecektir, m$den alabilecekleri tek sey bolca virus ve hata
    mesajidir. Bu kitlenin linuxa gecisi 3 sene sonra olur 10 sene sonra olur.
    Zaten linuxa da bilgisayari gercek anlamda kullanmak isteyen kullanici
    gerek, sadece oyun icin pc alan birisinden bizim camiaya pek te hayir
    gelmez. Sorun'dan baska birsey olmaz onlardan. Esas onlara daha cok mount
    sudur demek gerek. Linux hedef kitlesi tarafindan yeterince kullaniliyor
    zaten. Yardima ihtiyaci olanlara aslinda sizin linux'a ihtiyaciniz var deyip
    linuxu usenmeden anlatmak gerek.

    Yuksel OZCAN

    href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">ti
    klayiniz</a>