[linux-sohbet] Re: tv de linux

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 06:06:41 EST

    Kesinlikle katiliyorum. Zaten bu olacak ki cesitli duzeyde teknik destek
    veren firmalar ayakta kalacaklar, sektorde hareketlilik olacak. Bu genel
    hareketlilik ve gelir akisi sayesinde sektor kendini yenilemek,
    gelistirmek icin oksijen alacak.

    1994 ve 2000/2001 krizlerinden hemen sonra son kullaniciya satis/destek
    veren sektorde aninda yikilma yasanmadi.Hatta 2000/2001 sonrasi krizden
    cikisa hazirlik icin MCxx sertifikalarina hucum oldu. Hazir is yokken
    egitim alalim, kendimizi gelistirelim dediler.

    Ama "bilgisayarinizi kapatin acin, zaten sizin kurtarmaya degecek
    veriniz de OLMAZ" yaklasiminin belletildigi son kullanicilar yuzunden
    destek ayagi giderek kuculdu.

    Kriz sirasinda sonrasinda fazla satis da yapamadiklari icin bu firmalar
    kan agliyor su anda.

    "Bize ne, onlar toplamaci, birisi kapanirsa otekisi acilir" demek olmaz.
    Bilisim sektoru katman katmandir, bir katmani agir hasar alirsa
    digerleri de etkilenir.

    Linux icin birakalim bir kac yil daha son kullanici destegini alirken
    cuzi de olsa parasini odesin destek firmasina. Bu hem sektoru rahatlatir
    hem de Linux insani ogrenmeye itekledigi icin teknik destek veren
    sirketlerimizin genel bilgi duzeyi de artar.

    Yurt disina acilacak ve urun/hizmet satacaksak her katmanda yeterli
    olmamiz gerekir.Linux'un olagan ustu avantajlari var. Ama sihirli degnek
    olarak da sunmayalim.

    Sevgiler.

    Bora.

    19-01-2004 Pazartesi günü saat 12:43 sularında, Enver ALTIN dedi ki: