[linux-sohbet] Re: Novell'in SuSE'yi sat?n almas? tamamland?...

---------

From: info@teknobilge.com
Date: Wed 14 Jan 2004 - 06:48:02 EST

    Merhabalar,
    Aslinda ikisi birden olacak bence, yani Desktop'larda da linux artarken,
    Server'dan Desktop'a MS kullanan bir kesim de kalacak... Yani hem MS'un
    standart disi teknolojilerinin boyle bir etkisi var, hem de urun
    gelistirme ve pazarlama stratejilerinin. Bir ucundan MS'a bulasan, zaten
    tamamen MS kullanmaya zorlaniyor durumda. Hele Palladium, zaten Telif
    Haklari kavramini da asmis, Orwell'in 1984'u misali bir "Big Brother"
    projesi. MS tekel olsun, dunyaya hakim olsun, her bilginin kontrolunu
    tamamen eline gecirsin... Benim icin bir kabus senaryosu, bir komplo
    teorisi... Allah gostermesin...

    Yani ben de bu ayrismayi, kutuplasmayi goruyorum, ancak bundan
    Gnu/Linux'un guclenerek, MS'un (ve SCO'nun) zayiflayarak cikacagini
    dusunuyorum...

    Bu baglamda, sizinle goruslerimiz paralel.

    Iyi calismalar,

    Ozer Tayiz.