[linux-sohbet] Re: Novell'in SuSE'yi satın alması tamamlandı...

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 05:52:23 EST

    info@teknobilge.com wrote:
    > MS'un omru konusunda, piyasadan tamamen cekilmek ve batmak degilse bile,
    > onumuzdeki 3-5 yil icinde toplam pazar payinin %50'nin altina dusecegi,
    > ve bu dususun giderek artacagi tahmininde bulunuyorum.

    Onumuzdeki 10 yil icerisinde ben onemli bir ayrisma gorecegimizi
    ongoruyorum. PC'lerinde Windows calistirmak isteyenlerin neredeyse
    kacinilmaz olarak Server'larinda da Windows calistiracagini dusunuyorum.

    MS'in bunu yapmak ve MS-disi urunlerin ayak altindan cekilmesini
    saglamak icin gelistirdigi teknolojileri gozardi etmeyin. Active
    Directory (standart LDAP semasindan giderek uzaklasiyor), Palladium ve
    RMS bu noktayi zorlamaya yonelik teknolojilerdir.

    Linux tarafindaki gelismeleri zaten listede uzun zamandir tartisiyoruz.

    Sanki gri alanlar azalacak diye dusunuyorum; tercih yapma zorunlulugu
    belirmeye baslayacak gibi...

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin