[linux-sohbet] Re: Novell'in SuSE'yi satın alması tamamlandı...

---------

From: Murat Gezer (liste) (liste@linuxdonanim.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 15:01:37 EST

    info@teknobilge.com wrote:

    Merhabalar,

    bu konuda bende bir kaç satır yazmak istedim. Sahsen Novell'in SuSE
    Linux'u satın alması SuSE firmasının işine geldi. Cunku son yıllarda
    Avrupa IT piyasasında bulunan bir durgunluk nedeniyle Teknik ekibinin
    iyi elemanlarini elerinden kacirmislardi. Buna ragmen Almanyadaki pazar
    paylari buyumus ve yeni urunler ile bunu saglamaya devam etmislerdi.
    Simdi Novellin mali gucu ile cok daha basarili olacaklarina inaniyorum
    ve Redhat'in kurumsal pazardaki tahtini zorlayacaklarina inaniyorum.
    Nede olsa Almanlarin yaptiklari islerin kalitesi yadirganamaz. Bence en
    guzel ornek Yast2 .

    Neyse yakin zamanda cok guzel Kurumasl Linuxlar gorecegiz.

    Murat Gezer

    [silindi]