[linux-sohbet] GNOME Summary (28 Aralik-3 Ocak)

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 03:38:43 EST

    Bu haftaki GNOME Summary içerisinde, Ximian tarafından Kasım ayında işe
    alınan Robert Love (rml) ile yapılan ilginç bir sohbet var.
    Bilmeyenler için rml, uzun süredir çekirdek üzerinde yaptığı
    çalışmalarla, 2.6 çekirdek içerisine eklediği preemption ve CFQ I/O --
    O(1) scheduler gibi özelliklerle tanınıyor. GNOME Summary içerisinde de
    bahsedildiği gibi Linux işletim sisteminde masaüstü ortamının, sistemin
    geri kalanı ile tümleşik çalışmasına katkıda bulunacak.

    Detaylar için:

    http://developer.gnome.org/news/summary/2003_December28-January03.html

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin