[linux-sohbet] Re: [linux-baslangic] Acik kod yazan,proje gelistiren arkadaslar

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 14:27:57 EEST

 Merhabalar,

On Thursday 19 August 2004 10:27, Turgay Okten wrote:
> Merhaba Arkadaslar;
>
> Sizlere Turkiye ve Acik kod konusunda birkac dusuncemi
> aktarmak istiyorum.

 [Kesildi.. E-postanin orjinali baslangic listesinden edinilebilir.]

 Soylediginiz seylere karsi cikacak ya da soylediginiz seyleri destekleyecek
bir sey bulamiyorum, yazdiklarinizi "sadece sizin gorusleriniz" olarak
degerlendirebiliyorum cunku, e-postanizda kestigim bu kismina kadar tek
yaptiginiz sey totoloji. Kendi soylediginiz seyler kendi kendierinin
dogrulugunu kendi iclerinde ispat ediyor. Yani bu "ekonomi cok kotu, siyaset
duzelmezse ekonomi de duzelmeyecek. bu yuzden once siyasetin duzelmesi lazim"
gibi bir sey. Konkav soylemlerle kimseye fikirlerinizi aktaramazsiniz bence.

> Bu konu ile ilgili, Turkiye Linux toplulu icinde bir
> forum yada bir panel duzenlenmesini, ve bu konularla
> ilgili kisilerin fikir birligi olusturmasini
> oneriyorum.

 Peki nasil bir fikir birliginden bahsediyoruz? Hangi fikrin etrafinda birlik
olusturacagiz? Ben yukardaki yazdiklarinizdan bu sorularin cevabini
cikaramadim, uzgunum. Belki anlayamamazlik bana aittir, belki de daha az
cumle daha bilimsel bir neden sonuc iliskisine dayandirmaliydiniz
fikirlerinizi, bilemiyorum..

 Panel duzenlensin diyorsunuz, panel duzenlensin demeyin de, panel duzenlemek
istiyorum, dernek bana uygun kosullari ne zaman nasil saglayabilir deyin.
Panelin konusu su olacak, su kisileri davet etmeyi dusunuyorum, ayrica su
nitelikte insanlar lazim, kim olabilir bana yardim edin deyin. Madem sizce
tartisilmaya deger bir mevzu, bir nevi projelendirin bunu dernegin seminer
calisma grubuna ya da yonetim kuruluna atin. Panelde sunu tartisacagiz, cikan
sonuclara gore soyle bir sey yapacagiz deyin. Biz de ne demek istediginizi
biraz daha net bir sekilde anlayalim. Benim fikirlerim, bunlar.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>