[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Rasit ULCAY (rasitu@karyateks.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 12:12:13 EEST

Aynen öyle Barış Bey..

-----Original Message-----
From: Baris Metin [mailto:baris@uludag.org.tr]
Sent: Tuesday, August 17, 2004 12:10 PM
To: linux-sohbet@liste.linux.org.tr
Cc: etkinlik@linux.org.tr
Subject: [linux-sohbet] Re: Cebit

Tue, Aug 17, 2004 at 11:13:46AM +0300 , Rasit ULCAY :
> eylül de ancak orada olacağım. Standta kimleri göreceğimizi
bi
> muhabbet ortamı olup olmadığını pek alışık olmasakta
:)
> klavyeden uzak soru sormayı arzu ediyordum hocalarıma. Bundan
> dolayıdır ki birden garipsedim...

Sanırım, beklentinizi öneri haline getirirsem, "Standda uzman
linux
kullanıcıları/geliştiricileri bulunsun. Sorulara yanıt
versinler."
olarak ifade edebilirim. Bu konuda yorum yapmadan işin ehline
(Etkinlik
Çalışma Grubu) öneriyi yönlendiriyorum :).

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin
http://www.metin.org