[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 13:36:30 EEST

Merhaba Ra$it Bey,

Rasit ULCAY wrote:

> Aynen öyle Barış Bey..

Sizin de yukarida belirttiginiz gibi tum hocalarinizla
goru$ebileceginiz, tani$abileceginiz, onlara dokunabileceginiz :) bir
stand elbette herkesin hayali. Ancak bahsettigimiz stand, Istanbul
Beylikduzu'ndeki Tuyap fuar alaninda, Cebit Fuari'nda, 31 Ağustos - 5
Eylul 2004 tarihleri ve her gun 11:00 – 20:00 saatleri arasinda acik
kalacak bir stand. Mekan Istanbul/Beylikduzu, sure 54 saat... :)

Linux Kullanicilari Dernegi amator bir kurulu$, hicbir ucretli
cali$animiz yok. Bu listelerde yazi$abildiginiz hocalariniz da dernegin
ucretli cali$anlari degil, burada bulunmalari, sorunlarinizda yardimci
olmaya cali$malari da tamamen kendi karar ve gonullulukleri. Standimizda
duracak olan arkada$larimiz da yine kendi gonullu cabalariyla orada
olacaklar.

Dernegin tum yaptiklari ve yapacaklari gonullu katkilariyla
gercekle$iyor. Cebit boyunca, standimizda kimisi donu$umlu, kimisi tam
zamanli olarak duracak gorevli arkada$larimiz olacak. Bilmiyoruz
bunlarin icerisinde goru$mek istediginiz insanlar yer alacak mi ya da
sizin orada oldugunuz gun/saat orada olacaklar mi. Ancak elbette her yil
oldugu gibi Cebit'e gelen/ugrayan her LKD'li penguen bir ara muhakkak
LKD standina ugrayip standin kokusunu alir, iki lafin belini kirar. :)

Elbette, gonul tum liste penguenlerini, hocalari bir araya toplamayi
ister ve istedi. Bu yuzden her yil duzenledigimiz bir $enligimiz var ve
3 yildir birbirimizle sadece klavye yoluyla degil yuzyuze ileti$im
kurabilmemiz icin bize 4 gunluk bir platform sagliyor.
(senlik.linux.org.tr adresinden ayrintili bilgiyi edinebilirsiniz.)

Kolayliklar,
Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694