[linux-sohbet] Re: Cebit

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 12:09:58 EEST

Tue, Aug 17, 2004 at 11:13:46AM +0300 , Rasit ULCAY :
> eylül de ancak orada olacağım. Standta kimleri göreceğimizi bi
> muhabbet ortamı olup olmadığını pek alışık olmasakta :)
> klavyeden uzak soru sormayı arzu ediyordum hocalarıma. Bundan
> dolayıdır ki birden garipsedim...

Sanırım, beklentinizi öneri haline getirirsem, "Standda uzman linux
kullanıcıları/geliştiricileri bulunsun. Sorulara yanıt versinler."
olarak ifade edebilirim. Bu konuda yorum yapmadan işin ehline (Etkinlik
Çalışma Grubu) öneriyi yönlendiriyorum :).

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin
http://www.metin.org

linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz.