[linux-sohbet] Re: Kevin Mitnick Turkiye'de

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 23:15:57 EEST

On Thu, 2004-04-29 at 22:10 +0300, C.Hakan POLATKAN wrote:
> Merhaba,

> Oncelikle hacker ile cracker kavramlarini ve dogal olarak ta farklarini
> anlamak gerekir. Eger bu konuya egilirseniz Kevin Mitnick'in hacker olma
> yolundan ayrildigini ve bir cracker olmayi sectigini anlarsiniz.
Bu hep soylenir ama inanin benim hic bir fikrim yok bu konuda. Hacker
ile cracker arasindaki fark ne tam olarak aciklar misiniz.

Bir de su var, kevin mitnick defalarca yakalanmis birisi. Isin acikcasi
kendi kimligini gizleyemeyen birisinin yaptigi isi ne kadar bilerek
yaptigindan da suphe duyuyorum. Bu arada tabi ki bizim Tamer Sahin ile
mukayese etmiyorum, Tamer Sahin ayri bir ekol. :)

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part