[linux-sohbet] Re: Gimp

From: Fatih YILDIZ (linux@mfyz.com)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 12:15:57 EEST

sana katılmıyımda napayım adamımsın... manyak konuştun...
bence çalışma ortamı olarak gimp2 ps'dan çok daha iyi, ilk gimpde iken
hakkaten rezildi... ortalık pencere kaynıyo ve düzenleyemiyoduk... ama
gimp2pre'yi ilk yüklediğimde o problemi çözükleri için çok sevinmiştim.
ardından gözüme bir iki değişiklik çarptı. onlar da,
bu wizard gibi olan pencerelerin düzeni idi. eskiden bi new penceresi
çok yapısız ve ayarları çok dağınıktı. ama yenisinde ayarları oldukça
toparlamıştı...
dediğim gibi son olarak filtrelere preview özelliği ekleseler mükemmel
olacak...