[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 00:20:51 EEST

Selamlar;

On Mon, 2004-04-26 at 19:09, Baris Cicek wrote:
> Arada sirada sIkilir canim iste. Elimden geleni de yapmiyorum ki sadece
> bildigimi soyluyorum baska yaptigim bir sey yok. Uste cikmami
> gerektirecek bir sey de yok. Sadece cevap veriyorum. Her seyi mucadele
> olarak algiladiginizdan size boyle gelmis.

Peki. Maç kaç kaç yanlız şimdi, birde mücadele bitince haber verirseniz
gofret alayım size kazandım diye mutlu olun, hem gofretlerin
muhteviyatındaki [ içerik demek ] kakao sinir sistemine iyi geliyormuş.

> Gayet normal bir sey bunu anlayamiyor musunuz? Gelen bir listede bir sey
> soylediginiz zaman insanlarin bunun uzerinde goruslerde bulunacagini da
> goz onune almaniz gerekir. Bu isi tartisma noktasina getirmenin ne alemi
> var. On defa daha soylemeyecegim, demis ki Murat Eren biz yapamadik csv
> dosyalarini mysql'e hizlica atmayi o yuzden yazdik. Ben de dedimki
> bulamadiniz madem ben soyleyeyim bu is soyle soyle de yapilir. Olay
> bundan ibaret. Birileri bir sey yapmis kostek, destek tartismasi
> yapmiyorum. Yapilan sey isime yariyorsa kullanirim, isine yarayanlar
> [...]

Evet size yazdılar zaten , neyse ödemeyi yapmazsınız artık, madem
işinize yaramıyor. Nasıl iş yapıyorlar zaten bende anlamadım hayret
bişiy valla...

> Sanirim siz oyle anlamissiniz. Mektuplari bir daha okuyun bence
> onyarginizdan dolayi aklinizda oyle kalmis. Murat Eren, mysqlimport alan
> eslemesini yapamiyor deyince, bende onu da awk ile yapabilirisiniz
> dedim. Fare tiklamalari ile yapiyorsun deyince de haklisiniz siyah ekran
> sevmeyen ya da awk kullanmayi bilmeyenler icin kullanisli dedim. Yanlis
> mi soylediklerim, hic de sanmiyorum. Hem kim kime kizmis, kim
> bagirmis??

Mektupları okurken gözlerim yaşardı, hele sağ köşesini yaktığınız mektup
gerçekten bir harika.

Yaw nolur yalvarıyorum size, sizde cvp yazmayın, bende yazmayayım yada
siz bana özelden yollayın, ben size özelden yollayayım. Sonra skoru
açıklamak için arada bir listeyi rahatsız ederiz yada şenliğe kadar
bekleriz orada açıklarız herkes merak eder ilgi çekeriz, süper olur.

Ama biraz daha uzarsa bir iki kişi daha girecek işin içine acayip bişiy
olacak gene.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu