[linux-sohbet] Mailman hakkinda yardima ihtiyacim var

From: ozkan ozcan - grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:25:08 EEST

Bir =F6nceki mailimdeki bozuk t=FCrkce karakterler icin ozur dilerim

Selamlar

Mailman programini kullanarak bir mail list olusturmaya calisiyorum. Ama t=FC=
d=F6k=FCmanlar ingilizce. ve bendeki versiyonunda t=FCrkce destegi yok. (2.1.4)

Her nekadar hacettepe =FCniversitesinin posta sisteminde t=FCrkce olarak var is=
de genel dagitima konulmamis sanirim.

Elimde open office olmadigi i=E7in seminer.linux.org daki mailman seminer
notlarini da a=E7ip inceleyemedim. =DDnternet baglantim da yavas. OsX destekli
openoffice var ama 162 MB. Internetten indirmek imkansiz gibi. Elimde sadec=
Micro$oft'un office paketi var. o da bir ise yaramiyor (Herzamanki gibi)

Elinizde Mailman ile ilgili t=FCrkce dokumanlari (ayarlar, menuler vs) sizce
de uygunsa bana gonderebilir misiniz. veya g=F6stereceginiz bir adresten
=E7ekebilirim.

T=FCrkce dil destegini nasil y=FCklerim ve men=FCleri nasil t=FCrk=E7elestirebilirim.
veya sizin kullandiginiz t=FCrkcelestirilmis surumu varmi? varsa nasil
edinebilirim.

Yardimci olabilecek herkese simdiden tesekkur ederim

Iyi calismalar

Ozkan Ozcan
ozkanmac@kobiline.com