[linux-sohbet] Re: Mailman hakk?nda yard?ma ihitiyac?m var

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:28:20 EEST

Aslinda ne kadar yardimci olur bilemiyorum ama openoffice dosyasi
aslinda bir zip dosyasi. .xsi doyasinin icindeki xml dosyalari sunumdaki
yazilanlari, cizilenleri, resimleri kapsiyor. Cok karman corman bir xml
gelecektir karsiniza ama en kotu ihtimalde isinize yarayabilir.

Ayrica UTF-8 kodlaninca metinler cok abuk sabuk gorunuyor. Gercekten
artik herkesin her seyi Turkce kullandigi, dolayisiyla her tarafimizin
utf-8 oldugu ortamda posta sunucularin bu sorunu yasamamamiz gerekiyor.
Liste sunucularina bir el atilsa cok iyi olacak.

Baris.