[linux-sohbet] Re: Stallman: "Sonuna kadar!"

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 21:01:31 EEST

Merhabalar,
Tepkinizi tam anlamad?m. Burada ne demek istediniz?

Ben, Linux'un tek bas,?na deg(il, ama, I.nternet sayesinde insanlar?n
o"zgu"rce iletis,im kurabilmesinin, o"rgu"tlenebilmesinin, ve imece
usulu" herkesin faydas?na c,al?s,abilmesinin, gerc,ekten de, Tekelci
Gu"c, Odaklar?n?n du"nyaya hu"kmetme planlar?ndan tek c,?k?s, yolu
oldug(unu du"s,u"nu"yorum...

"Bu"yu"k makinanin altyap?s? Linux olacak". Bu ne demek anlamad?m. Ben,
bu"yu"k bir makinadan falan bahsetmiyorum. Ben, gu"c, mu"cadelesine
girmeden, kimseyi so"mu"rmeden u"retken ve verimli olabilen bireylerden
bahsediyorum.

Ac,?k kaynak yaz?l?m?, I.nternetin ve Linux'un gelis,iminin, bu
s,ekildeki ilk bas,ar? o"rneg(i oldug(unu du"s,u"nu"yorum. Tu"m
u"retimin, sanayi u"ru"nlerinin, arabalar?n, ilac,lar?n, t?bbi
cihazlar?n, bu s,ekilde u"retildig(ini du"s,u"nu"n bir an ic,in...

Ac,?k kaynak kod yaz?labildig(i gibi politika belirlenebildig(ini
du"s,u"nu"n mesela... Mesela bir s,irketin (veya devlet kurumunun), tu"m
karar alma su"rec,lerinin, herkese ac,?k ve s,effaf oldug(unu...

Ben bu tu"r s,eylerden bahsediyorum. Bizi kurtaracak bu"yu"k bir
makinadan falan deg(il...

Hos,, beni MS'dan kurtard? Linux, ama, burada bahsettig(im onunla
s?n?rl? bir s,ey deg(il.

Sizin farkl? gelecek o"ngo"ru"leriniz varsa, bilmek isterim...
O"zellikle de, sonu felaketle bitmiyorsa...

Not:Lu"tfedip ad?n?z? da yazarsan?z sevinirim. Size "Keltos Kirpi" diye
hitap etmek pek hos olmuyor...

I.yi c,al?s,malar,

O"zer Tayiz.