[linux-sohbet] Re: Stallman: "Sonuna kadar!"

From: Timu EREN (selam008@hotpop.com)
Date: Sun 11 Apr 2004 - 14:36:49 EEST

        Selam....

Cts 10 Nis 2004 17:34 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Turkiye'de henuz yazilim patenti diye bir sey yok. Yazilimlar bulus
> olarak kabul edilmedigi icin patentlenemiyor. Ancak Turkiye'nin AB'ye
> girmek icin yirtindigini dusunursek, AB meclisinde alincak bu tip bir
> karar ileri tarihlerde bizi de etkileyecektir. Linux'un global
> gelisimini etkilemesinden soz etmiyorum bile.
>
> Esasinda onemle durulmasi gereken bir durum. Birakin linux ile alakali,
> bilisim ile alakali tum sitelerin bu web grevine katilmasi gerekiyor.
> Devlet bilisim ile alakali devlet kurumlarindan AB'ye bu tip bir kaygiyi
> [...]

        Kesinlikle katılıyorum ayrıca www.linux.org.tr sitesinin neden
http://demo.ffii.org/inserturl.php adresinde yer almadığını şiddetle merak
ediyorum.....

        Bu liste de şu anda 1612 site listeleniyor... sadece www.linux.org.tr
adresinin değil protestoya destek veren tüm sitelerin listede yer alması
gerektiğini düşünüyorum.... Zira özgür yazılım hali hazırda USA deki yazılım
patentleri yüzünden yeterince sıkıntı yaşıyor...

        Eğer bu yasa tasarısı AB içinde kabul edilirse ve birgün bizde bu birliğin
içinde bulunursak vazgeçeceğimiz sadece özgür yazılım değil kendi
özgürlüğümüz de olacaktır.... Benim için konu kısaca kestirip atılacak bir
konu değil, kendimi tutamıyorum....

        Saygılar... && iyi çalışmalar....
        Timu EREN

        ...... Her zaman özgür kalın .....