[linux-sohbet] Re: Stallman: "Sonuna kadar!"

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 17:34:28 EEST

Turkiye'de henuz yazilim patenti diye bir sey yok. Yazilimlar bulus
olarak kabul edilmedigi icin patentlenemiyor. Ancak Turkiye'nin AB'ye
girmek icin yirtindigini dusunursek, AB meclisinde alincak bu tip bir
karar ileri tarihlerde bizi de etkileyecektir. Linux'un global
gelisimini etkilemesinden soz etmiyorum bile.

Esasinda onemle durulmasi gereken bir durum. Birakin linux ile alakali,
bilisim ile alakali tum sitelerin bu web grevine katilmasi gerekiyor.
Devlet bilisim ile alakali devlet kurumlarindan AB'ye bu tip bir kaygiyi
anlatabilecek gorus yollatabilecek lobimiz olabilseydi. Bu tam LKD'ye
gore bir is diyesim geliyor icimden. :)

Baris.