[linux-sohbet] Re: alin size bir kullanici davranisi ornegi

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 22:00:00 EEST

 Tekrar merhaba
On Sat, 10 Apr 2004, Mustafa Akgul wrote:

> Benim dikkate cekmeye calistigim, tepkisi degil, tepkisini gosterirken gosterdigi
> ozen idi. Bu yaziklarini "internet haftasi yararli mi ?" forumuna yazmali idi.
> Ote yandan, kendisi interneti epey ogrenmis, foruma girip tepkisini belirtiyor.
> Bu guzel. "simdi beni niye ugrastiriyorsunzu dşyor! " buna gulumsenir.
Dogrudur,yanlis foruma yazmis ama bu biraz da site tasarimindan
kaynaklaniyor.Ikinci kez ve de dikkatli bakilmadiginda insani cok rahat
yaniltiyor.Foruma girdikten sonra forum ismini kontrol edip yazabilirdi
ama neyse...
Ben yorumlarimi yanlis yerde dile getirsemde tepkisini cok dogal
buldugumu tekrar etmemde fayda var.Aktif ogrenciligim devam etmesede en
guzel konularin bile odev diye dayatilinca zehir oldugunu dusunuyorum.
Internet Haftasi'nin amacinin,interneti daha etkin kullanmak oldugunu
dusununce sizin yorumunuzdan cikan sonuca gulumsemek dogal:)
Benim yaptigim yorumlar baska yonlere vurgu yaptigi icin konunun forumunda
yazmak daha dogru olacak sanirim.

> Odev verilmesi, internetden bu konuda arastir demeleri bence cok dogru.
> MEB'in, okul yonetimin, ogretmenin elestirilecek pek cok yonu olabilir.
> Ama, \gidin intenetden su konuda arastirma yapin", hata daha da genel, "su konuda
> bir arstirma yapin, 3 sayfalik bir odev getirin, kendi calismaniz olsun " demesi
> cok dogru bir davranis.
Ogretmenlerimiz arastirma yapin dedigi zaman ozel olarak "internet"
demelerini beklemiyoruz artik.:)Arastirma icin internet en etkin
araclardan biri olsada ogrencinin gelip sizinle roportaj yapmak istemeside
olasi.Gerci onun icinde internet en etkin araclardan biri:)

> [...]
> dokunmamis olanlarda var. hic dokunmadigi halde zararli oldugune inananlarida
> gordum. Bu mesaji yazanin kim oldugunu, hangi ortamda oldugunu bilmiyoruz.
>
> Tek basina ıodev verilmesini nasil degerlendirebiliriniz ki?
> Arastirmaci, bagimsiz dusuneline, dusunduklerini derli toplu ifade edebilen
> kusaklar yetistiremiz gerekir. Bu odev bence etkisini gostermis, elestirisel
> bakmaya calisan, goruslerini belirten biri cikartmis.
>
> Ha, daha iyi neler yapilardi dersen,
> netscouts, net-happing de bunlarin pek cok ornegi var.
>
> Zaten odev verilmesini tartismiyor dik ki.
Evet degerlendirmelerimin cok genel oldugu dogru ancak interneti kullanip
gucunu gormus ve bunu kotuye yorumlayip yasaklarla,bloklamalarla
ugrasanlaeda var.Neyse herseyi buraya yazmayayim forumlara saklayayim.