[linux-sohbet] Re: alin size bir kullanici davranisi ornegi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 19:13:11 EEST

> Internet haftasi diye bir kavram niye var?
>
> O kadar cabaya ragmen 1 siyasiye soz gecirilip TT baskisi kirilabildi mi?
>
> Ya da internetin yayginlastirilmasi birilerinin sov ve hortum kapisi olmasi=
> =20
> onlenebildi mi? Bir baska noktadan bakarsak internetten hizmet verilecek di=
> ye=20
> elalemin (Misal Oracle :D) ceplerinin doldurulmasi engellendi mi?
>
> Internet haftasinda( boyle ilan edilen bir haftanin onemli oldugu=20
> dusunuluorsa ) yapilmasi gereken birilerinin deliklerden ulkeye Ziya=20
> [...]

once bu ikinciden kasit ne ?

Bunun sorumlusu kim?

Ýnternet haftasini sorgulmak istiyorsaniz, niye bir lise ogrencisin odevden
yakinmasina kadar beklediniz?
Sizce internet hafatsiþni kim yapiyor, niye yapiyor ?

Aktif katilim cagrisini okudunuz mu?

Bu soulara cevapliyacak sekilde bir degerlendirme yaparsaniz, bend e elimden
geldigince cevp veririm.

Saygilarimla

Mustafa Akgul