[linux-sohbet] Re: alin size bir kullanici davranisi ornegi

From: ali@muhabir.org
Date: Sat 10 Apr 2004 - 16:32:11 EEST

Internet haftasi diye bir kavram niye var?

O kadar cabaya ragmen 1 siyasiye soz gecirilip TT baskisi kirilabildi mi?

Ya da internetin yayginlastirilmasi birilerinin sov ve hortum kapisi olmasi=
=20
onlenebildi mi? Bir baska noktadan bakarsak internetten hizmet verilecek di=
ye=20
elalemin (Misal Oracle :D) ceplerinin doldurulmasi engellendi mi?

Internet haftasinda( boyle ilan edilen bir haftanin onemli oldugu=20
dusunuluorsa ) yapilmasi gereken birilerinin deliklerden ulkeye Ziya=20
girdirmeleri yerine bence 10 yilda katedilemeyen mesafelerin hesabinin=20
yap=C4=B1lmasi ve sorulmasidir. Cag hesaplasma ve donus cagidir...
Bir de neden sadece bizde boyle?=20

Cts 10 Nis 2004 14:57 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=B1n=
=C4=B1z: