[linux-sohbet] Re: listelerin bolunmesi fikri

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 13:17:07 EEST

 Merhaba,

 Listelerin mevcut durumundan rahatsiz olan kisilerden biri de benim.
Yeri geldiginde ben de az davul calmadim :)

 Cozum olarak da "ozel" ve "genel" listelerin bir arada olmamasi
gerektigine, ve hatta "ozel listeler" + "sohbet listesi" nin yeterli
olduguna inaniyorum.

 Forumlarin arastirma yapmak isteyenlere daha faydali olacagina
inanmiyorum. Zaten yillardir ayni konulara ayni cevaplari verip
duruyoruz, hepsi liste arsivlerinde var, sss.linux.org.tr diye bir
birikimimiz var, google var, google da "turkce sayfalarda ara" var, ve
hala daha ayni sorular geliyor.

 Su an icin forumlar malesef mevcut sistemde yardimci olmaya calisan
insanlarin daha cok zamanini calmaktan oteye gidemeyecek. Kendi
bilgisayarima indirdigim maillari okuyup cevaplamakla mouse la tik tik
tik bi ton html kodunun gelmesini beklemek arasinda cok fark var.

 News a gelince, burada news acilirsa, diger news sunucularina
"takilanlar" buraya da gelecek. Biz mail in en azindan "kaynagi biraz
daha belli" adabindan devam edelim derim.

 Yikip bastan yapmak yerine elimizdekini duzeltelim. Aramada problem
varsa aramayi duzeltiriz. Listeleri de "birbirinden ayri" bir sekle
sokabilir ve "konu kapsamlarini" belirleyebiliriz. Listelere atiyorum
ayda bir kere "su su adreslerden bilgi bulabilirsiniz arastirma
yapabilirsiniz" seklinde bir e-posta atilabilir (tabi bunu atma
gerekliliginin dogmasi ayrica uzucu bir olay).

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens