[linux-sohbet] Re: Seminer Sunularını kullanma

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 15:51:31 EEST

Selamlar..

Aslen, sunularin sahibinin hazirlayanlar oldugunu dusunuyorum. Bu
varsayim kabul edilebilirse, benim sunumlarimi alip dilediginiz gibi
kullanabilirsiniz. Fakat, ornegin, icinde bir yerde bir resim veya
alinti olabilir. Yada ne bileyim patentli bir seyin tarifi. Bu tur
durumlarda ne olur bilemiyorum. Bu yuzden "seminer" gibi bir ortam
disinda kullanilmasini tavsiye etmiyorum. Yani mesela kitapcik yapip
bastirmak gibi vs.

Yok, LKD bunlar benim oldu diyorsa, hic itirazim olmaz. Fakat, nacizane
yukaridakine benzer sorunlar cikabilecegini gozonune alarak "Sahibi
hazirlayandir, sorumluluk ve yetki ile efendim" denmesini oneriyorum.

Saygi ve sevgiler..