[linux-sohbet] Seminer Sunularını kullanma

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 15:37:06 EEST

Selamlar
Belirli bir muhattap olmadığı için ve çok sayıda isim geçtiği için buraya sormayı uygun gördüm.

İnternet haftasında yapılacak çeşitli tanıtım çalışmaları için seminer.linux.org.tr deki sunulardan faydalanma imkanımız varmı acaba?

Süre kısıtlı olduğu için bazı sunuları tamamen veya bir kısmını kullanmak istiyoruz. Bu şekilde bir hakkımız varmı acaba?

Saygılar.