[linux-sohbet] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Oguz Kutlu Asik (Oasik@spd.com.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 11:01:51 EEST

Linux dagitimlariyla ilgili cok sik soru geliyor. Hangi dagitimi
kullanmaliyim gibi her hafta basi sorulan 2-3 sorunun cevabini
sss.linux.org.tr de yoksa oraya yazsak
ve soranlara url yi versek daha iyi olur diye dusunuyorum. Yoksa bu =
guzel
cevaplar hep genelde bakilmayan liste arsivlerinde kaliyor, sorular da
tekrar tekrar yeniden soruluyor, yeniden cevaplaniyor.