[linux-sohbet] İş Konusu

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 13:04:18 EEST

Öncelikle Merhabalar,
Direk konuya girmek istiyorum. Ben kendimi Linux konusunda geliştirmek için iş arıyorum. Maaş vs. önemli değildir. Linux üzerine yoğunlaşmış bir şirket tercih sebebimdir. Böyle bildiğiniz tanıdğınız bir yer varsa mailimden lütfen ulaşın çok büyük sevap kazanırsınız. CV'mi gönderebilirim. Herkese şimdiden teşekkürler.

Saygılarımla,

Serdar Şahin