[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 00:16:09 EEST

bir onceki mailimde yazmayi unutmusum arkadaslar ozur
eklemek istedigim kisim

ayni sey bilgi icinde gecerli benim yazdigim bir programi
sizin kopyalayip kullanmaniz benim bilgimden hic bir sey azaltmaz yani
benim bilgim sinirsizdir, fakat ben size ozel bir sey yaparsam
size hizmet etmis olurum ve benim zamanim sinirli oldugundan ve siz
zamanimi aldiginizdan bunu size satabilirim.
ancak beni kopyalarsaniz ben sinirsiz olurum ve verebileceim hizmette sinirsiz olur.

ikinci maille kalabalik yarattigim icin ozur dilerim arkadaslar