[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 10:41:50 EEST

Ya benim merak ettigim odemeli gonderme olacak mi?:)

Aahh Bill iste yine atti biseyler kafadan, o hala win95 doneminde
yasiyor, herseye hakim saniyor kendini:)

Cem

Kanser, C=20
http://www.worldwithoutcancer.org.uk/ .=20
> Ama hi=E7biri=FEe yaramayan kemoterapi, radyoterapi, ameliyat gibi =
s=F6zde=20
> tedavi y=F6ntemleri, T=FDp End=FCstrisine her y=FDl milyarlarca $ para =

> kazand=FDr=FDyor...
>=20
> Bir de ticari bir sirketin para kazanmak istemesi dogaldir,=20
> ancak, deger=20
> uretmek yerine, insanlari bagimli kilip somurmesi, =F6zg=FCrl=FCkleri =
ile,=20
> sa=F0l=FDklar=FD ile, hayatlar=FD ile oynamas=FD do=F0al de=F0ildir. =
Ho=FE,=20
> [...]
> Birincisi, aralar=FDnda bu g=FC=E7 m=FCcadelesinden b=FDkm=FD=FE son =
derecede=20
> nitelikli insanlar var, biraz yol g=F6sterilse, bolluk bilincine=20
> ge=E7ebilecek, yani "hedef kitle" olan... =DDkincisi, bu ki=FEiler, =
bug=FCn=20
> g=FC=E7lerinin doru=F0unda olmakla birlikte, her d=F6ng=FCde oldu=F0u =
gibi,=20
> =E7=F6k=FC=FElerinin ba=FE=FDndalar... Eski bir =E7in atas=F6z=FC =
vard=FDr: "Krizi=20
> =E7=F6zemiyorsan=FDz t=FDrmand=FDr=FDn, kriz kendi kendini =E7=F6zer". =
Yani, bu g=FC=E7=20
> m=FCcadelesi o boyutlara ula=FEm=FD=FEt=FDr ki, kendi i=E7 =
kavgalar=FDm=FDzdan =F6t=FCr=FC,=20
> insanl=FDk olarak yokolmam=FDz=FDn s=FDn=FDr=FDnday=FDz. Pentagon bile =
Bush'u 2020=20