[linux-sohbet] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 21:21:49 EEST

Gökçe Tuna wrote:

>Arkadaslar merhaba, Linux dagitim cd'lerine www.linux34.com
><http://www.linux34.com/> sitesinden ulasiyoruz, alternatif bir yer var mi?
>Bu siteye 2-3 kez mail atmama ragmen kimse geri donmedi. SUSE ve Mandrake
>dagitimlarinda hangi dil seceneklerine ulasabilecegimizi sordum ancak cevap
>alamadim. Kurulumdan bahsetmiyorum, isletim sisteminin dilinden
>bahsediyorum. IT egitimleri veriyoruz kurusulumuzda, kisa sure sonra Linux
>de bunlara dahil olacak. Ancak bundan once hangi dil seceneklerine
>ulasabilecegimiz konusu onemli. Yalnizca Turkce degil Ingilizce ile de
> [...]
Selamlar,
"Simdilik" bu siteye alternatif olabilecek bir baska site yok...
Dagitimlardaki yerellestirme calismalari konusunda eminim listede benden
daha ayrintili bilgi verecek kisiler vardir, ancak ben sadece bir
kullanici olarak cevaplarsam populer dagitimlarin(suse, mdk, fc, rh,
debian vb.) tumunde bu calismalar yapilmakta ve devam etmektedir...
Ha hangisinde yuzdesel olarak en cok Turkce calismasi yapilmis derseniz
bence Mandrakedir..

Iyi calismalar,
Arda Çetin