[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: m.barış demiray (barisdemiray@yahoo.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 17:21:54 EEST

Merhaba,

--- Baris Cicek <baris@teamforce.name.tr> wrote:

> Ticaret
> yapan birisi tabi ki
> her seyde para kazanmak isteyecek. Ne bekliyordunuz
> ki?

Katılıyorum, eşek eşekliğini yapar.

> Ayrica cogu
> sirkette spam'den biktigi icin bu tip 'cozum'lere
> sicak bakacaktir.

Peki neden yollanan her e-postaya bilet kesilmesi
yerine işlemci zamanı alınmasını tartışmıyoruz? Bu
yöntem de Bill amcanın fikirlerinden bahsedilen
makalede yer alıyordu. Bu şekilde o şirketlerin önünde
daha mantıklı bir seçenek olacaktır. Ayrıca her
e-posta'dan ücret alınmasının tek yöntem olmadığı da
ortada, alternatifler üretelim.

> Adam
> satasmamis etmemis nedir bu nefret, kin anlamiyorum.

Öncesi var bunun..

http://www.belgeler.org/howto/bilgisayariniza-guvenebilir-misiniz.html
> bakarsak M$ bunu huy edinmis

> ucret koyulabilir.
> e-mail gondermek istiyorum
> numarasi falan mi isteyecek
> numarasi mi bunu yapacak ??
> edeceine yazilimlarina

> islemleri icin
> kullanabilirisniz.

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci
> islemleri icin
> http://liste.linux.org.tr/ adresini
> kullanabilirisniz.
> Bu listeden cikmak icin <a