[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 00:54:12 EEST

Dediklerinize tumuyle katiliorum
fakat dikkatimi ceken bir sey var
ekonomi biliminin temeli olan sinirsiz insan ihtiyaclarinin sinirli
kaynaklarla karsilanmasi durumu
burda cokuyor ve is kaos teorisine giriyor.
havayi satmak gibi bir durum soz konusu ekonomi biliminin cokus
noktasindayiz anlasilan
Galiba artik ekonomi derslerinde fraktal lar ile ugrasacaz..:)
Gerci her sey sinirsizlasmaya dogru gidiyor bir organizmanin
kopyalanmasi, yiyecek ihtiyacini tumuyle ortadan kaldiriyor bir 50 yil
sonrasini bu acidan cok merak ediyorum....