[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Sun 04 Apr 2004 - 20:24:20 EEST

On Sun, 2004-04-04 at 20:05 +0300, Emre Kadioglu wrote:

> ortada kin ya da nefret yok baris bey sadece ticaret ahlakina uymayan bir
> davranis,yanlis bilgilendirme ve ona yonelik bir tepki var. herhangi
> biseye tepki vermeyi nefret etmek olarak mi adlandiriyorsunuz.
>
> Baris bey ben bir hosting sirketi olarak size bir e-mail hesabi sattim
> ve sizin arabalarla ilgilendiginizi ogrendim.. daha sonra sizin e-mail
> hesabini
> arabalarla ilgili reklam veren bir sirkete sattim size surekli
> arabalarla ilgili mailler gelmeye basladi. sonra da bunu engellemek icin
> [...]

O saatten sonra hisler degil haklariniz konusur. Siz gizlilik
sozlesmesinin iihlal edildigi bir ornegi veriyorsunuz. M$'un isin
acikcasi boyle bir sey yaptigini hic sanmiyor. Yapiyorsa bile bu
hesabinizi acarken cogu insanin okumadan 'accept' dedigi sozlesmelerde
'microsoft helds rights to share blah blah information w/ its partners'
diye belirtilmistir. Bu sozlesmeyi de onayladiktan sonra neden
soylenilsin ki.

Bunun disinda bir sey yapiyorsa M$ elinizde de kanit varsa, buyrun
mahkemelere, zengin olursunuz fena mi. :) Elinizde kanit yoksa sadece
iftira atiyorsunuz denebilir. Bu da ahlaka sigar mi onu da siz dusunun.

Baris.