[linux-sohbet] Re: 1 e-mail 1 cent :)

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sun 04 Apr 2004 - 20:05:54 EEST

ortada kin ya da nefret yok baris bey sadece ticaret ahlakina uymayan bir
davranis,yanlis bilgilendirme ve ona yonelik bir tepki var. herhangi
biseye tepki vermeyi nefret etmek olarak mi adlandiriyorsunuz.

Baris bey ben bir hosting sirketi olarak size bir e-mail hesabi sattim
ve sizin arabalarla ilgilendiginizi ogrendim.. daha sonra sizin e-mail
hesabini
arabalarla ilgili reklam veren bir sirkete sattim size surekli
arabalarla ilgili mailler gelmeye basladi. sonra da bunu engellemek icin
sizden gonderdiginiz e-mail basina para almaya basladim. boyle bir
durumda bana
karsi ne hissederdiniz. "adam ticaret yapio doal olarak her seyden para
kazanmak isteyecek onemli deil" diyip baska bir servise mi gecersiniz..:)

Iyi calismalar,