[linux-sohbet] Re: ttnet ve linux

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 03:11:45 EEST

Sorun su ki,
ttnetten bir aylik bir baglanti aldim türkiyeye gelince ve adamlar elime bir
cd tutusturdular.. Bu cd nin icinde Sifre adi altinda 16 haneli bir
karakterler-zinciri var. Eger siz bu kodu, ttnet tarafindan verilen CD
üzerinde bulunan ve sadece windows altinda calisma kabiliyetsizligine sahip
olan bir program vasitasi ile acilan websitesinde giriyorsun ve ancak bu bir
defalik, sadece windows altinda calisan bu programda bulunan bir linkle
acilan internet sayfasinda yukarda bahsettigim sifreyi girince, kppp (gerci
ben kullanmiyorum ama ) de girip baglanabilecegin verileri aliyorsun..
Burada olusan sorunlar,
1- Hangi mekanizma kullanilarak daha gecerli bilgileri almadan internete
baglanilip sifrenin girilmesi gereken sayfa aciliyor.. ( internete girmeden
bu sayfanin acilmasi ve sifrenin gönderilmesi mümkün degil )
2 - Bu acilan sayfanin tam adresi nedir ( gerci bunu bulmak cok zor olmasa
gerek ama abonelik uzatma secenegi beni yine ayni sayfaya mi götürüyor onu
tespit etmeliyim.
Umarim anlatabilmisimdir..
Bundan sonrasi ise wvdial yada kppp yada manuel halledilecek bir durum..
Yani ttnet kurulumu ile ugrasmis birisinin yardimina ihtiyacim var gibi
gözüküyor..

--
"An Hennings Stelle würde ich mir eine Beleidigungsklage überlegen. Alternativ
Vergleich durch Austausch großer Datenmengen."

Chris Blum in de.admin.news.misc ################################ Yilmaz Cankaya Mähringer Weg 91 89075 Ulm / Germany www.yilmaz-cankaya.de ################################

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- Desc: signature