[linux-sohbet] Re: [düzeltme] E-ticarete patent tehdidi

---------

From: Egemen Ergel (egemen@ergel.net)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 15:06:40 EEST

    Iyide arkadaslar patent alinan bir seyin (urun,hizmet yontem) patentinin
    alinabilmesi icin daha once uygulanmiyor olmasi gerekmiyormu ?=20

    Yani cok amiyane olarak bilinen bir seyin patenti daha once alinmamis
    giye gidip alamazsinizki ?
    Dusunsenize akli evvelin biri gidiyor ve otomobil kullanmanin patentini
    alip bundan sonra otomobil kullanan herkes bana patent ucreti odeyecek
    diyor....

    Ha elektronik ticaret yapmanin yontemi ha otomobil kullanmanin yontemi..
    Ne fark var ???