[linux-sohbet] Re: [düzeltme] E-ticarete patent tehdidi

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 15:46:47 EEST

    Birincisi adamlarin patent basvuru tarihleri 29 aralik 1997, o tarihte
    Bu sekilde E-ticaret yoktu belkide ?

    Ikincisi biraz arastirdim bu basvuru yalnizca Amerika da yapilmis..
    ep.espacenet.com adresinden daha once verdigim basvuru no ile
    bakabilirsiniz.
    Zaten dunyanin baska ulkesinde de boyle bir patent basvurusunda
    bulunulamiyor.
    Hatta Avrupa Patent Ofisi bu tip basvurulari arastirmaya dahi deger
    bulmuyor,=20
    yalnizca amerikada ve japonya da patentlenebiliyor.=20
    Internet amerika da degil ve bu tip patentler tamamen tartisma konusu.
    Yani internetin
    Bir milliyeti irki v.s. olmadigi icin...

    ucuncusu kendi icadiniz olmayan birsey icin patent basvurusu yaparsaniz=20
    hapis cezasi var.

    4. si adamin birisi otomobil yapar ona patent alir ise sizde baska bir=20
    'insanin ayaklarini yerden kesen 4 tekerli makina' yapabilirsiniz.
    Dedigim gibi fikirler degil korunan.

    Kolay gelsin

    __
    M. Volkan YILDIRIM