[linux-sohbet] Re: XP :)

---------

From: A.Oguzhan BASAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Sun 27 Jul 2003 - 11:44:54 EEST

    Teşekkürler Mustafa bey.
    Bir polemik yada tartışma olsun diye söylemedim. Arkadaşlar yanlış
    yorumladı. Ben bazı MS e tepkili mesajların haddinden fazla dozda
    eleştri aldığını düşünüyorum. Bu sebeple o mesajımı yazdım.(Gerçi özür
    dilerim fazla açık olmamış.) Herkes beğendiği işletim sistemini
    kullanmakta özgür. Benim takldığım nokta o mesajdaki fanatizmdi. (bu
    kişisel görüşüm) Neyse mühim değil.
    Rahatsızlık verdim biraz kusura bakmayın.