[linux-sohbet] Re: Devran a tesekkur

---------

From: ibrahim . (israrengiz@hotmail.com)
Date: Sun 27 Jul 2003 - 15:07:45 EEST

    redhat ı yeniden kurdum. şimdi tv kartım da calışıyor.. buyuk bir ihtimalle
    sorun ben de.ama oğrenmeyi denemekten vazgecmeyecegim..Su an mozilla
    kullanıyorum. ve ne senin ne de benim fontlarımda bir sorun gorunmuyor.

    pretec505 dijital kameram ve ıcq konusunda da ,sizlerin desteğinizle sonunda
    sevinen taraf olacagıma inanıyorum
    saygılar.