[linux-sohbet] buyuk harfli login screen ve paranoya

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 18:52:32 EEST

    Gecenlerde hemen hemen hic klavye ile login olmadigim
    sunucuma klavye ile login olmam gerekti (memory upgrade)
    [Slackware 8.1 (kernel 2.4.21-ac4)]

    hep putty kullandigim icin bir anormallik beklemiyordum.
    ancak monitoru taktiktan sonra ekrandaki login ekraninin
    tamaminin buyuk harflerle yazildigini farkettim.

    ALT+2 ile hemen diger terminale gectim ama oradaki
    kucuk harfle yazilmisti. Diger terminaller de kucuk harfti.

    /etc/inittab

    icerigine baktim, problem goremedim.

    /etc/securetty
    /etc/termcap

    gibi ne olduklarini bilmedigim ama iclerinde tty gecen
    diger dosyalari karistirdim ama gozume carpan bir terslik
    olmadi.

    Sunucuyu iki aylik yogun calismadan sonra
    restart ettim ve ayni durumu gozlemleyecek miyim
    diye baktim. Ama tekrari olmadi. ilk konsol bu defa
    kucuk harf geldi.

    Bu login ekraninin buyuk harf gelmesi neden kaynaklanmis
    olabilir? Paranoya seviyemi arttirmali miyim? (zaten max'a yakin)

    Saygilar
    Umut.

    Bu listeden cikmak icin