[linux-sohbet] Re: SCO M$ - Lisans?

---------

From: A.Oguzhan BASAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 01:31:31 EEST

    Harika yazmışsın usta. Ellerine sağlık. Olayları çok güzel örneklerle
    yorumlamışsın.
    Bu yazına herşeyiyle katılıyorum. Altına imzamı atarım.

    Sevgiler...

    Ahmet Oğuzhan BAŞAR,
    __
    E-P: ahmet@oguzhanbasar.com / C: 0 533 618 33 44 / W:
    www.oguzhanbasar.com

    Kan gönüllüleri sitesi / T.C. Mevzuatı parmaklarınızın ucunda.
    www.kanbankasi.gen.tr / www.basarmevzuat.com