[linux-sohbet] Liste mesajlari

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 14:24:25 EEST

      Konu her listeyi ilgilendirse de bu liste uygun oldugu icin sadece bu
    listeye yazacagim.

      Listelere yolladigimiz maillarin bir iletisim kurma amaci ile
    yolluyoruz. Lutfen iletisim kurmayi zorlastirmayalim.

      Ya maillarimizda turkce karakter kullanmayalim, ya da mail
    programimizi dogru ayarlayalim (quoted printable ayari ozellikle).

      Ben sahsen bozuk maillari okuyamiyorum, ve ne bu maillari isleyecek
    zamanim ne de ne oldugunu tahmin etmeye yoracak kadar dayanikli gozum var.

      Tavir olarak degil, mecburiyetten, bu maillari okumadan silmek
    durumunda kaliyorum.

      Anlasilmak istiyorsak, lutfen kendimizi duzgun ifade edelim.

      Saygilar,
      Onur Kucuk (d.li)

    Bu listeden cikmak icin