[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 08:45:35 EEST

    On Tue, 2003-07-22 at 19:12, Devrim GUNDUZ wrote:
    > Ne yani, bir xpdf icin gidip salakwa.. pardon baska bir dagitim mi
    > kuracagiz Serdar :-) ggv ile acarim ne ki :)
    > Sen kurma Serdar, kurup mutlu olanlara da bulasma :)

    Ben de Devrim ile ayni fikirdeyim. Begenmeyen kurmasin ama camur da
    atmayin. "XPDF'inde bile bug cikan bir dagitim" ne demek? Her yazilimda
    bug olabilir, siz dagitim yapsaniz icindeki yazilimlarin tumu
    saglam/sorunsuz olan bir kombinasyon olusturabileceginizi dusunuyor
    musunuz? Biraz daha gercekci olmak lazim...

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin