[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 10:11:13 EEST

    On Tue, 2003-07-22 at 19:12, Devrim GUNDUZ wrote:

    > Ne yani, bir xpdf icin gidip salakwa.. pardon baska bir dagitim mi
    > kuracagiz Serdar :-) ggv ile acarim ne ki :)

    Derdimiz, Red Hat'e programlarin dagitim icerisine kurcalanmadan
    eklenmesi gerektigini, illa kurcalanacaksa bu programlarin official
    source tree icerisinde kurcalanmasinin saglanmasi gerektigini
    ogretebilmek. Adamlar dagitima ekleyecekleri paketleri degistiriyorlar
    ve biz slackware/debian/gentoo kullanicilari bu durumdan hoslanmiyoruz.
    Bu nedenle RedHat, Mandrake, SuSE kullanmiyoruz. Debian da degistirdigi
    paketleri testing ve unstable icerisinde sundugu, mumkun oldugu surece
    de official tree ile sync is yapmayi tercih eden insanlar tarafindan
    hazirlandigi icin bizi rahatsiz etmiyor. Kimiz biz? Simdilik ben.
    Katilan olursa artariz birkac kisi daha.

    > Bak aklima ne geldi: 1999 yilinda inet-tr'de Linux Kullanicilari Grubu'nun
    > standina gozluklu birisi yanasti... Sicak bir tartisma vardi ortamda. "Yok
    > mkd slackware i dover, yok suse basar, yok rh hepsini dover (bak burasi
    > dogru idi ehhe) " diyen bir kullanici grubu vardi...

    Ben yoktum orada sanirim :)

    > Derken bu gozluklu sahis, "Bakin su halinize, daha bir dagitima bile karar
    > verememissiniz, nasil dernek olacaksiniz" gibi dahiyane ve sahane bir
    > tumce kurmustu. Birden sessizlesen grup birden birlik olmus ve "De get
    > kardesim, Linux kullaniyoruz iste ne ki!" deyip, tek amaci ortaligi gaza
    > vermek olan bu sahsi (-ki kendisi daha sonra bu satirlarin yazari oldu :-)
    > ) susturmustur :)))

    Iyi ki yoktum, kesin ortaya bi slack CD'si koyup uzerine iki yumurta
    kirar ona banarak yerdim seni :)

    > (Enver'in Evolution filtresini denemek ve onu da iceri cekmek icin Enver
    > yazalim :) )

    Sag kulagim cinliyordu metroda, sen anmissin demek ki..

    > --
    > Devrim GUNDUZ
    > devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr
    > http://www.tdmsoft.com
    > http://www.gunduz.org

    Su imzanin en ust satirinda signature seperator var ya, onun saginda bir
    bosluk olmali ki akilli MUA yazilimlari onu strip edebilsin. Dogrusu
    dash-dash-space-linebreak yada "--\ \n" olmali. Boyle yaparsan reply
    ederken Evolution orayi kesecek.

    --
     __________
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
    Bu listeden cikmak icin