[linux-sohbet] Re: Slak 9

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 19:43:52 EEST

    Wed, 23 Apr 2003 18:09:20 +0300 tarihinde "Muhammed Soyer" <ms@ges.net.tr>
    soyle yazdi:

    MS> Slak 9 u indirip kullanma basladim ..Butun sistemleri de
    MS> yukseltmeyi
    MS> planliyor idim ama fikrim degismeye basladi gibi ..slak 8 de calisan
    MS> fwbuilder diye uygulamam var idi ..Aynisi slak 9 da derleyebilmek icin
    MS> bayadir ugrasiyorumm ..Lazim olan lib lerin hicbiri kurulu gelmemis
    MS> ..Onu cek bunu yukle ..Fena sıktı ..
    MS> Biraz daha mi beklemeli slak 9 icin ? oturmasi icin ..
    Slackware 9'un degil de belki gcc 3.x serisinin oturmasi icin biraz daha
    bekleyebilirsiniz. Kiyida kosede paket hazirlamak icin gcc 2.95.3 kullanan
    makina bulundurmakta fayda var.

    Mesela MySQL'i gcc 3.x'te derlediginizde daha yetki tablolarini ekleme
    islemi sirasinda bile gocuyor. Benzer gcc 3.x uyumlu olmayan kritik
    uygulamalar var hala.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694