[linux-sohbet] Re: Slak 9

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 01:51:21 EEST

    On Wed, 2003-04-23 at 18:09, Muhammed Soyer wrote:
    > MErhaba,
    Merhaba,

    > Slak 9 u indirip kullanma basladim ..Butun sistemleri de yukseltmeyi
    > planliyor idim ama fikrim degismeye basladi gibi ..slak 8 de calisan
    > fwbuilder diye uygulamam var idi ..Aynisi slak 9 da derleyebilmek icin
    > bayadir ugrasiyorumm ..Lazim olan lib lerin hicbiri kurulu gelmemis ..Onu
    > cek bunu yukle ..Fena sıktı ..
    > Biraz daha mi beklemeli slak 9 icin ? oturmasi icin ..

    fwbuilder ile bugun oynadim biraz. SuSE 8.2 uzerinde derleyebilmek icin
    14 ayri bugfix yapmak gerekti. Birazdan indirip bakacagim, isinize
    yararsa Slackware-9.0 icin bir tgz olusturup biryerlere koyarim.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com